Besatt

Jag har en egenskap: Jag hittar något jag tycker är intressant och blir besatt. B.E.S.A.T.T! När bloggade jag om det här med no poo (no schampoo, inget annat)? I förrgår, igår? I alla fall tyckte jag att det verkade spännande och sedan dess har jag hunnit både göra oljetvätt - (Skitbra. Huden blir som ny), provat att tvätta håret med bara balsam - (Gick så där, måste nog skölja mer), provat att göra egen saltvattensparay - (Blev skit men än å andra sidan har jag aldrig gillat saltvattenspray), gjort två olika bodybutters - (Superjättebra, bättre än något köpt jag testat) och slutligen gjort två olika sorters tvålar -(Också jättebra).

Men ni hör ju! Jag kan liksom aldrig göra något lite lagom. Hittar jag något som jag tycker verkar spännande vill jag prova allt nu, nu, NU!! En ganska charmig egenskap kan jag tycka..Omgivningen får tycka vad de vill..eh.


Annars är det rätt fantastiskt vad man har för bra skönhetsprodukter i skafferiet. Jag är i grunden rätt skeptiskt mot sånt men samtidigt nyfiken så jag måste ju prova. Känner att jag skulle kunna vara utan mycket men ingen tar mitt torrschampoo och aldrig att jag har någon jäkla arrow-rot i håret istället! ;-)


Läs mer om no poo här!
Läs mer om the oil cleaning method här!

Kommentarer
Postat av: ANNA

Känner igen den egenskapen :-)

2011-08-26 @ 09:21:13
URL: http://aazl.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Anna: Härlig egenskap tycker jag :)

2011-08-26 @ 10:50:44
Postat av: Sofie

Den oljebehandlingen låter ju superspännande!! Men jag orkade inte läsa igenom all engelsk text så du får gärna förklara för mig när vi ses nästa gång :D

2011-08-26 @ 14:02:47
Postat av: Charlotta

Sofie: Det ska jag göra! Men jag tar och skriver ett inlägg om det också till dej :)

2011-08-26 @ 15:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0