Det tar tid men det gör inget!

Fast jag visste att det tar jättemycket tid att starta eget så hade jag inte räknat med att jag i princip skulle jobba från det att jag vaknade tills dess att jag la mej. Men det gör inget, för det är så himla kul. Jag märker inte att jag jobbar alls.
Vad gör jag då? Dels är det att räkna massor, marknadsföring, bloggen, små saker som man inte tänkt på och så naturligtvis att sy. Men. Jag känner mej ändå ganska väl förberedd. Det känns bra!
Det är ju både bra och dåligt det där, att kunna styra sin egen arbetsdag. Bra - eftersom jag har ett extremt behov av att styra min egen tid. Dåligt - eftersom det är upp till mej att strukturera upp allt... eller dåligt vet jag väl inte förresten.. men svårare!
Igår tog jag förresten mej äntligen tid att förkovra mej i photoshop. Det var inte så himla svårt alls. I alla fall inte att lära sej basic-grejerna. Jag vet, jag är sent ute.  Kände att jag kanske kommer att kunna lite om bildhantering eftersom det blir Lookbookbilder här i framtiden. Måste bara höra med min extremt snygga modell när hon har tid! (Note to self).

Kommentarer
Postat av: Tessi

Hej! Kommer du göra kläder i alla storlekar eller är det bara en viss storlek?

2011-08-10 @ 17:18:46
Postat av: Sofia

Sv: tack så mkt :) Förstår precis vad du menar, va deet jag vill få fram :)

2011-08-10 @ 18:27:04
URL: http://dahlqvistsofia.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Tessi: Hej! Jag kommer att göra small, medieum, large och xlarge till att börja med. D.v.s stl 36, 38,40 och 42 :-)

2011-08-10 @ 19:23:34
Postat av: PAULINE

:) tack! den är verkligen jättesöt!

2011-08-10 @ 20:27:42
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: The monster herself

Åh, skulle vilja starta eget nångång i livet, det verkar så himla kul! Problemet är bara vad exakt man skulle göra och hur jag skulle klara det ekonomiskt, hmm..

2011-08-10 @ 22:27:14
URL: http://mittminimonster.blogg.se/
Postat av: Charlotta

The monster herself: Ja, det är ju klurigt det där. Jag tror att jag gått och burit på min idé i flera år. Det har liksom tagit ett tag för den att mogna :)

2011-08-11 @ 19:23:23
Postat av: Pennyworth=)

wow, va fint du har fått bloggen nu! har du gjort alltig själv???ja måste fixa en hemsida me!!! du e så duktig! shit va du sliter! Ska bli så kul att följa dig! Ja tror fullständigt på din affärsidé! stor kram/Emma

2011-08-12 @ 00:44:12
Postat av: Charlotta

Pennyworth:

Fina Emman! Vad glad jag blir för att du gillar bloggen! Ja, jag har gjort det själv men det är verkligen inte speciellt avancerat :) Ja, det måste du verkligen! (fixa hemsida alltså). Kommer att bli superbra. Du är superbra!!



Kram!!

2011-08-15 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0