Det var tydligen ljug....

....Det där jag skrev några inlägg längre ned, att jag går upp kring 8-9. Jag ligger fortfarande i sängen nu. Ska ta min obligatoriska kopp morgonkaffe och kliva upp nu hade jag tänkt. Fast det är i och för sej det som är bra med att vara egen. Jag har mycket mer arbetslust på kvällen än på morgonen: Alltså jobbar jag mer på kvällen! För att jag kan och får :)

Tänkte visa min nya favoritgrej också. Den har varit med några inlägg ned förresten! Eftersom mitt hår är helt omöjligt nu, en undercut på utväxt, en längd som verkar trivas bäst i mina ögon så hyllar jag verkligen huckle. Hm.. finns det något mer fashionabelt sätt att säja huckle förresten? Hur som helst, det är skitbra. Man bara knyter det runt huvudet och så ser man vips lite coolt retro ut istället för en vandrande hårkatastrof. Gillart skarpt. En bonus är att min morfar var en sjömänniska, alltså hade han hundra olika snusnäsdukar som jag nu tagit hem!

Kommentarer
Postat av: jösse

Vill du va med på månadens blogg?

Kommentera och så kanske du vinner ?

Lycka till ♥

http://nnerd.blogg.se/2011/august/ny-omgang-av-manadens-blogg.html#comment

2011-08-17 @ 14:18:09
URL: http://nneerd.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0