Frågor och svar!

Tänkte svara på diverse frågor om Plagg by Charlotta!


Vilka storlekar kommer kläderna att finnas i?
Jag startar med storlekarna small, medium, large och x-large. Det vill säja ca 36, 38, 40, 42. Om jag märker att det finns efterfrågan på mindre eller större storlekar kommer det naturligtvis till.


Är precis allt material second-hand och vintage:
Huvudmaterialen är det men det kan hända att det tillkommer detaljer av andra tyger. Sen tillkommer ju så klart diverse sybehör som blixtlås o.s.v. Men mitt mål är absolut att det mesta ska vara vintage med tanke på miljön.


Vem tillverkar kläderna?
Det gör jag!


Syr du upp annat på beställning?
Nej, Plagg by Charlotta tar all min tid. Men.. det finns ju alltid utrymme för intressanta projekt så man kan ju alltid testa att maila till plaggbycharlotta(at)live.com!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

spännande :D Jag längtar tills den öppnar!!!

2011-08-11 @ 13:57:25
URL: http://emmasays.se
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Kul med ett eget märke! Strongt gjort!

2011-08-11 @ 14:02:21
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Emma: Vad glad jag blir att du gör det! Hoppas du ska gilla :)



Liiv: Ja, jättekul. Jag känner mej supernöjd med beslutet att starta eget!

2011-08-11 @ 19:21:35
Postat av: fifi

Vad bra att du gör kläder i olika storlekar och inte bara för spinkisar!



Jag har inget emot att gå och hämta saker i köket, men just kaffe känns så jobbigt att göra. Särskilt på eftermiddagar, för då brukar vi göra i en mockabryggare och det är helt sjukt jobbigt! Men en katt/baby i knät är en bra metod för att slippa, haha, man får inte vara dum!

2011-08-13 @ 17:38:26
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0