Inspirationskällor

Jag tror jag har skrivit om inspiration och var jag får den ifrån tidigare. Men i alla fall: Jag inspireras massor av människor och hur de klär sej. Då är det himla bra att lookbook finns! Det finns liksom alltid ett tillfälle att kolla streetstyle även om man sitter hemma i soffan och inte på ett fik i stan. Dessutom får man ju ta del av stilar från världens alla hörn. Här är några favoriter just nu. Som ni ser gillar jag ganska enkla saker men med en twist. En rolig detalj, en färg, ett par fina skor:
  • En färgstark kjol
  • Färg!
  • Fina skor
  • Transparant
Alla bilder från Lookbook.nu

Kommentarer
Postat av: Johanna

Färg är alltid roligt :-)

2011-08-31 @ 07:17:05
URL: http://jlundegardh.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Johanna: Ja, färgaccenter eller bara färg är helt underbart tycker jag :)

2011-08-31 @ 14:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0