Plagg by Charlotta, bloggen och jag!

Från början tänkte jag att Plagg by Charlotta-bloggen skulle handla endast om Plagg by Charlotta. Att jag skulle blogga annat på min andra blogg. Men. Det är knepigt att blogga på två ställen. Det är knepigt att censurera sej själv. Typ, det här hör hit, det här hör inte hit. Och som ni kanske märker så svävar bloggen iväg runt helt andra ämnen som inte alls rör Plagg by Charlotta. Jag tänker så här: Jag är Plagg by Charlotta (hur många gånger kan en människa skriva Plagg by Charlotta i samma text), Plagg by Charlotta är jag. Jag tror egentligen bloggen blir ganska "torr" om jag endast ska skriva om saker som rör klädtillverkningen. Torr och glest uppdaterad är också lika med en oläst blogg, vilket inte gör någon glad. För jag vill ju rent krasst ha många läsare.

Så. Från och med nu bestämmer jag mej för att jag får skriva om vad jag vill här. Jag vill ju att ni som läser ska lära känna mej och på så sätt få en känsla för kläderna.


Angående just kläderna: Det kommer bilder och uppdateringar snart. För det närmar sej. Med stormsteg. Iiiiih.


Vad tror ni om mitt upplägg? Är det inte ganska ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0