Hej finingar!

Igår ägnade jag dagen åt att ta hand om min ena symaskin som helt hade skurit ihop. Kunde dock fixa den med symaskinsolja, sånt där rostlösande medel och tryckluft på burk (tack så mycket för det tipset Bella) Se förresten till att titta in på den räddande änglen Bellas blogg; Ett skapandes grand. Den är fylld med pyssel och diy-tips!

Efter att ha kämpat med symaskinen gjorde jag ett prov på en topp med öppen rygg som jag blev jättenöjd med (bild kommer). Så nu blir det att producera ett gäng såna till butiken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skapar roliga videosar och publicerar på bloggen, lust att kika å ge en åsikt? skulle vilja att så många som möjligt fick se dom så har du lust att länka så säg till så länkar jag tillbaka :)

2011-10-14 @ 16:31:47
URL: http://r
Postat av: Anonym

2011-10-14 @ 16:31:53
Postat av: Anonym

det där var från mig! :) robinhoods.se

2011-10-14 @ 16:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0