Den bästa känslan!

Jag känner mej så underbart avslappnad. Nu är Plagg by Charlotta igång. Okej, det blev en fördröjning på 48 timmar som jag inte räknat med men efter helgen så är jag verkligen igång! Det känns så himla härligt. Själva butiksöppningen har legat som en stor spännande men nervös klump framför mej. Nu är den bakom mej istället. Nu är Plagg by Charlotta öppet och bara som en stor godispåse för mej att fylla på med nya kreationer. Och det kan ni lita på att jag ska göra!
Sen finns det ju naturligtvis saker jag måste bli bättre på, som att ta produktbilder. Dessutom känner jag att det skulle vara skitbra att ta bilder på en modell (S, jag hör av mej!) för hur det än är så tycker jag att det är svårt att få kläderna att göra sej på en docka.
Kjol i återvunnen beige spets och metallicskimmrande skinnimitation. Jag tänker mej att man kan bära den till vardags med en stickad tröja och strumpbyxor eller till fest med en enkel topp och roliga klackar!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad roligt med egen shop!

2011-09-17 @ 13:09:28
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Agneta

Den kjolen vill jag ha! Får jag komma och prova? Puss

2011-09-17 @ 18:34:16
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Hanna: Ja, jätteroligt:)



Agneta: Klart du får! :)

2011-09-17 @ 19:23:16
Postat av: Fifi

Jag tycker att shoppen ser jättefin och inspirerande ut! Kul! Jag ska beställa någonting så småningom, när det kommer upp något som passar mitt mammalediga liv lite bättre!

2011-09-19 @ 20:44:26
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Då ska jag gå in och kika!

2011-09-20 @ 16:18:11
URL: http://emmasays.se
Postat av: Charlotta

Fifi: Vad glad jag blir att du tycker det!:) Shoppen funkar inte som den ska än men efter att jag fått den att rulla igång ordentligt ska jag lägga upp massor med fler plagg :)



Emma: Gör det:) Men shoppen är inte riktigt färdig än, det är därför det inte ligger så mycket kläder uppe. Lite tekniskt jox som jag måste fixa :)

2011-09-20 @ 17:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0