Eh...godmorgon..

Vaknade för en liten stund sen. Har sovit jättedjupt inatt. Upptäcker att kaffet är slut. Grrr. Jag behöver verkligen mina två koppar kaffe med mjölk på morgonen för att vakna till. Det finns två hemska saker som kan hända mej på morgonen:
  1. Kaffet är slut
  2. Mjölken till kaffet är slut
Borde gå till närbutiken och köpa.. ska bara ta mej upp från sängen först. 

Annars åker jag till mamma idag och hjälper henne att ta emot flyttfirman som kommer med tusen lådor från Gävle. Hurtiga flyttgubbar verkar det vara också. De tyckte att det var lämpligt att komma vid 7-8. Jisses. Men nåja, de har säkert fått sitt morgonkaffe.....

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag håller på att sluta med kaffe. TVÅ dagar utan nu. Det känns förjävligt. Men men.

2011-09-01 @ 15:25:29
URL: http://emmasays.se
Postat av: Charlotta

Emma: But why?? Närå, himla strongt gjort av dej! Man mår ju egentligen inte så himla bra av kaffe men de där kopparna på morgonen vet jag inte om jag skulle klara mej utan :)

2011-09-01 @ 19:17:01
Postat av: pennyworth aka emmapennyworth

snusen då??;D

2011-09-01 @ 22:01:44
Postat av: Charlotta

Emma: Haha, men den hade jag ju :D

2011-09-01 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0