Gatlopp och twitter

Hej! Har varit i stan och sprungit gatlopp åt mamma som bara ska ha "några små saker" när vi kommer hem. Vad säjs om två kartonger glas, ull, stickor och strumpor? Nä, jag gör det så gärna! Själv hittade jag grymma vintage-jeans för 25:- på röda korset. Lovar att visa.


Jo, det var ju det jag skulle säja: Jag har äntligen förstått storheten med twitter! Det gjorde jag inte förr...alls.. Men nu så. Det finns så otroligt många intressanta människor man kan följa för att det håller på med saker inom samma område som mej, för att de är tänkvärda eller helt enkelt roliga! Twittrar du? Då vill jag följa!
Jag twittrar på twitter.com/charlottah. Om allt möjligt: arbete, funderingar och ögonblickstankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0