Har precis vaknat..

..i mitt flickrum hemma hos mamma. Det blir inte mycket bloggande här. Varför vet jag egentligen inte för jag har precis lika mycket tillgång till internet här som hemma. Det är något med lantluften som får en att vilja göra andra saker kanske? Är tillbaka hemma på måndag dock. Då lovar jag att blogga.
Under tiden tycker jag att ni ska upptäcka min underbart begåvade vän Pennyworth! Hon är en underbar singersongwriter, skriver och spelar själv och är faaaantastisk. Och det säjer jag inte bara för att hon är min vän. Hade gillat det precis lika mycket ändå. Det är vackra melodier, vemodigt, tänkvärt och peppande på samma gång. Dessutom spelar hon in skiva just nu. Bara en sån sak! Här är hennes facebooksida där musik, bilder och videoinlägg finns. Gilla!

Kommentarer
Postat av: Helena

Har varit i Stockholm i veckan o missat dina uppdateringar så ska ta igen lite nu, tänkte jag :)

2011-09-03 @ 12:09:53
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: emma aka pennyworth

åååh vad söt du är!!japp ny låtar e på G!!!=)

2011-09-03 @ 15:43:06
Postat av: Charlotta

Helena: Trevligt:)



Emma: Visst är jag:) Nä, men jisses, det är klart att jag tipsar om dej! Du är bäst ju!! :) Väntar med spänning på de nya låtarna:)

2011-09-05 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0