Jo, jag..

...kröp in i hörnet idag igen! Visst, det kan tyckas löjligt, jättefjantigt och allt sånt att stå och posa för sej själv i ett hörn hemma. Men det är ju skitkul också! Gillar bäst kort jag har tagit på mej själv. Brukar alltid få en lätt ansträngd min när någon annan tar kort, inte för att jag inte tycker att det är kul att vara med på kort, det gör jag! Men för att jag får prestationsångest. Och finns det något värre än när någon tagit ett hemskt kort på en och i all välmening utbrister:
"-Vad fiiiiiiiin du blev!!"? Man blir ju inte alls glad. Man blir bara panikslagen och börjar leta efter närmaste utrymme att gömma sej i. För är det så, att det där hemska kortet, är ens finaste? Är det så man ser ut? Så tänker i alla fall jag. Jo, men nog om det. Här kommer en "dagens outfit" idag igen. Har lite problem att få korten skarpa med självutlösaren bara..hm.
Jag har på mej: 2hand gul pennkjol, Randig Gina Tricot tröja och scarf som varit mormors den med. Och nää, jag är inte på smällen. Jag bara har en sån där fin liten putmage ändå. Jepp!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Snyggt!!!

2011-09-08 @ 15:20:42
URL: http://emmasays.se
Postat av: Charlotta

Emma: Tack! :)

2011-09-08 @ 16:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0