Också en slags shopping (tänker positiv!)

Känner mej väl sådär peppad just nu. Ett tandläkarbesök inplanerat imorgon och ett i övermorgon. Blä. Eller, jag är inte rädd för att gå till tandläkaren, tycker bara det är så in i norden tråkigt. Alltid får man vänta länge och då läsa Damernas från 2003 alternativt Sportfiske. Hur väljer de tidningar på såna där ställen egentligen? En gång följde jag med mamma till ortopediska avdelningen på Falu lasarett. Där hade de en tidning om utförsåkning och så Runners World. Hur tänkte de då? Motivation? Vet inte riktigt om jag tror det funkar...

Tillbaka till tandläkaren: Sen får man komma in och bli lite bedövad, eller lite och lite, min tandläkare bedövar typ halva huvudet (näe, taskigt, jag tycker han är bra min tandläkare MEN han gillar bedövning, det gör han) alternativt bli lite petad i munnen med den där krokiga metallsaken. Sen får man betala en mindre förmögenhet.
Därav det lite mulna humöret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0