Soft Lördag

Hej! Tittade på klockan, trodde det var ungefär förmiddag men jag bedrog med lite där kan man säja. En riktigt seg softlördag här. Sov läääänge, gick och köpte färskt bröd och godfrukost till mej och Daniel och sen har jag bara...jag vet inte riktigt.. Hängt i soffan med datorn, pratat med Daniel samt haft lite, lite ångest över att jag inte sitter vid symaskinen och jobbar som en liten iller. Fast bara pyttelite. Inte så det stör alltså. Rätt skönt ändå. Jag tänker så här: Man behöver ha kravlösa dagar för att kunna vara effektiv övriga.

Kommentarer
Postat av: Fifi

Man måste få unna sig slappa dagar då ingenting blir gjort ibland! Skönt!



Haha, men kör med litefredagsbajsmys vettja, why not?

2011-09-11 @ 21:00:53
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi: Du har så himla rätt. Måste bara lära mej att inte ha dåligt samvete när jag har såna dar.

Haha..eller så gör vi...inte....det..:D

2011-09-13 @ 08:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0