Att vakna

Hej. Här sitter jag och försöker vakna till med en kopp kaffe. Nödvändighet på morgonen! Vaknade före fem när Daniels klocka ringde och har varit uppe sen dess. Egentligen tycker jag att det är skönt att vara uppe tidigt, man hinner så mycket mer men det är lite av en kamp som egen företagare som jobbar hemma. Lätt att sova bara lite, lite till. För att man kan.
 
Idag blir det jobb. Har kommit in i en jättebra rutin och ett inspirationsrus. Vill aldrig att det ska ta slut. Blir nästan ledsen när jag måste gå och lägga mej eller när jag blir för trött för att sy. Det går nämligen inte att sy när man är trött. Blir alltid fel. Igår, sent, skulle jag t.ex. byta en bit som råkat bli skadad av strykjärnet. Jag sprättade nogsamt, klippte ut en ny bit och sydde fast. Blev sen mäkta förvånad då, när jag tittade på toppen, såg att det skadade stället fortfarande var kvar. Jag hade alltså sprättat bort fel bit...
Det är då man vet att det är dags att lägga ned för dagen...
 
Nåja, det blir en hel del kläder ändå. Här är en topp som tillhör höst/vinternyheterna på Plagg by Charlotta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0