ibland blir det inte riktigt som man tänkt

Jobbade som en liten iller fram till klockan tre idag. Sen åt vi middag och sen skulle jag bara...hm...vila en kvart. Somnade skönt i soffan på Daniels arm och vaknade en och en halv timme senare. . Fail!

Men det får vara så idag. Är dessutom pmsig, extremt seg i kroppen. När jag vaknade var jag dessutom extremt sugen på sött? vilket jag i princip aldrig är. Är mer en salt tjej. Men idag fick det minsann bli en munk! Man ska inte förbjuda sej saker om man är riktigt, riktigt sugen tycker jag även om jag vanligtcis äter lchf. Japp, det var min dag i kort.

Javisstja, när jag syr har jag för vana eller kanske ovana, at t ha nålar i munnen. Igår blev jag riktigt rädd att jag svalt en! Hjälp! Vad händer då liksom? Därav den underliga bilden på mej ur grodperspektiv.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag har också nålar i munnen när jag syr... Dålig ovana.

Och den toppen var också hur snygg som helst!!!

2012-08-31 @ 09:12:37
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Vet, väldigt dålig ovana men praktiskt.. Tack fina! Din pepp betyder massor för mej:)

2012-09-01 @ 21:34:46
URL: http://plaggbycharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0