MBFW Stockholm 2012

MBFW Stockholm 2012 pågår just nu. Jag följer på distans vid min dator med stort intresse. Några av mina favoriter har redan hunnit ha sina visningar: Ida Sjöstedt och Stylein är såna designers som jag följt länge och ser som förebilder. Inte att jag vill ta efter deras estetik och härma men just för att det är unga kvinnor som står på egna ben och har byggt upp starka varumärken.
 
Altewai.Samoe är också ett märke jag tycker är jätteintressant. Också det två unga tjejer som gör kläder som känns nya och spännande, sportigt med rena linjer och coola detaljer. Lånade lite bilder från RODEO.NET som jag tycker är inspirerande.
Sminket och håret hos Carin Wester är väldigt, väldigt fint.
Altewai.Samoe
Ida Sjöstedt
Stylein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0