nattblogg & batman

Fast klockan snart är 3 är jag ganska nyss hemkommen från bio. Jag och Daniel såg the dark knight. Egentligen gick jag mest för att Daniel ville se den men i slutändan var det nog jag som uppskattade den allra mest. Kan inte rå för't, bombastiska, mäktiga filmer har alltid tilltalat mej och denna var verkligen bombastisk! Dessutom har jag alltid haft en facination för catwom, ändan sen den där rätt pajiga 60-70(?)-talsserien som gick på tv, ni vet?

Catwomen ja! Okej, hon är en produkt gjord för att tilltala män. Sexig till tusen, lömsk och förförisk. Men jag kan ändå inte låta bli att känna att det är hon som har makten. En å andra sidan, skulle jag vara tvungen att springa omkring, åla, hoppa och slåss med badguys, skulle jag nog snarare välja att göra det i jympadojor och joggingbrallor, inte i läder och högklackat. Men ändå, det är något härligt med henne, det är det.

Bilden härunder är ifrån tidigare ikväll när jag försökte ta ett tjusigt foto på Agnes och mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0