Länkkärlek: Days with Jen

Det finns en blogg som jag har följt ett tag, som jag nog skrivit om förut men som jag vill slå ett slag för igen eftersom den är så otroligt inspirerande.
Bloggen heter  Days with Jen och drivs av 22-åriga Jennilie.
Denna kvinna har en alldeles fantastiskt stil: Egen men trendig, färglad, cool och spännande. Dessutom är fotona på bloggen väldigt vackra. (Har för mej att det är hennes mamma som är den duktiga fotografen i de flesta fall.)
 
Men det är inte bara det som är så inspirerande med denna blogg! Det som är allra häftigast nästan är att den  verkligen bevisar att stil inte är pengar, att man kan vara coolast i stan utan att lägga ned drömsummor. 
Jennilie handlar stora delar av sina kläder på loppis, på rea, eller ebay och tradera. Det är sällan man ser att hon köpt något till fullpris. Kanske är det därför jag känner mej lite besläktad med henne eftersom jag också gillar att fynda kläder och har gett mej själv epitetet "rea-räven";)
 
Kort sagt. Titta in och inspireras!
 
Bilderna är lånade från:  dayswithjen.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Åh... Alltså sånt här är så fruktansvärt roligt och jag blir varm i hela kroppen. Du är så himla snäll och tusen tack för allt fint du skriver om mig. Tack tack tack. KRAM! :)

Svar: Vad kul att du blev glad! Tycker du är sjukt inspirerande:) Kram!
plaggbycharlotta.blogg.se

2012-09-07 @ 14:41:27
URL: http://dayswithjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0