Om kärleken...

...till skor! Det är inte möjligt för mej att blogga om bara arbetet kring Plagg by Charlotta. Visst, det blir massor av det eftersom det tar upp nästan hela min tid men jag vill ju att ni ska få lära känna mej också. Då behöver ni veta en sak: Jag älskar skor! Vilken klisché va? Men jag gör verkligen det, Älskar skor! och kläder!....och SKOR! Kanske inte med samma intensitet som familj, fästman och vänner dock.. men mycket. Fast det vore ju konstigt om jag inte gjorde det när jag väljer att starta eget klädmärke? Som alibi kan jag säja att jag gillar böcker också . Annars kan man ju lätt tas för dum. S.k kvinnliga intressen är ju inget att stoltsera med menar jag (här får ni gärna märka ironin).

Egentligen, efter denna utläggning... Det enda jag egentligen ville säja är att jag har två nya skoförälskelser. Det översta paret från Nelly, det andra från Monki.
Så!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt snygga skor :-)

2011-08-12 @ 13:13:15
URL: http://jlundegardh.blogg.se/
Postat av: INGRID W

älskar de från monki :)

2011-08-14 @ 20:09:59
URL: http://ingridsinspiration.se
Postat av: Charlotta

Johanna: Visst är dom!



Ingrid: Mm, dom tänker jag minsann lägga vantarna på :)

2011-08-15 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0