Tillbaka

Har inte hunnit blogga på hela helgen. Klockan sex i lördags morse gick jag och Daniel upp och satte oss i bilen för att först åka till Dalarna för att hämta upp mamma och en trailer, sen till Gävle för att hämta vår båt (yey), röja det sista i mormor och morfars sålda hus, däribland ett uthus med 50 års samling av målarfärger (morfar var målare), diverse verktyg och byggmaterial. Sen tillbaka till Dalarna med båt och mamma, få båt av trailern och stötta upp den, till Falun för att lämna av lillebror, och till slut hem till oss igen (utanför Västerås). Vi var hemma vid 00.00 igår, möra som få. Somnade som bebisar. Men nu är det klart med huset som vi hållit på med hela sommaren. K.L.A.R.T! Det är så jäkla skönt! Det har liksom legat som ett ok över axlarna och sugit energi i flera månader. Idag ska jag sy så att symaskinen glöder och det ska bli så himla roligt!

Kommentarer
Postat av: fifi

Gud, vad du har slitit, skönt att det är klart!



Jag har aldrig fattat det där med att nypa i kinder. Inte förrän Elly fick runda äpplen i ansiktet, jag pussar på dem hela tiden:)

2011-08-30 @ 10:50:56
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi: Jo, jag får riktigt hejda mej för att inte nypas. Närå, det skulle jag aldrig göra om jag inte kände bebisen i fråga bra :) Är lite avundsjuk på dej som har fri puss och nyptillgång :)

2011-08-30 @ 14:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0