Det blev visst...

...en oplanerad bloggpaus över helgen. Jag och Daniel har varit hos mamma och umgåtts samt rensat hängrännor. Det var läskigt! Alltså inte umgåsdelen men hängrännorna. Jag anser inte att jag är höjdrädd men Daniel får lätt svindel av att stå på en stol. Ändå klättrade Daniel glatt upp på stegen 2 våningar och grävde i rännorna. När jag skulle upp började mina ben skaka som på en seriefigur. Hela stegen skakade. Daniel skrattade. Jag var ju inte rädd tyckte jag men benen lydde inte. Märkligt. Så jag högtryckstvättade källartaket istället. Så himla bra att badrumsfönstret blev helt rappat med mossa och skräp. Jag gillar högtryckstvätt!! Man känner sej så tuff och kraftfull. Ja, ni ser ju vilken händelserik helg jag haft;). Nä, vi hann med annat också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0