Flytthelg

Är nyss hemkommen från flytthelg i Gävle. Jösses vilken tid det tar!! Nu är huset helt tömt (nästan) men uthuset är kvar och då snackar vi uthus som tillhört ett flerfamiljshus med förråd för varje familj. Det är vemodigt att flytta ut allt bara. Mormor och morfar är borta, huset som de bott i sen 50-talet är nästan tomt. Men det känns ändå lite bra att en ny familj får flytta in och ta hand om huset, pyssla om det och förhoppningsvis älska det. Bra är också att mycket saker som det sitter fina minnen i har följt med hem till oss. Sitter just nu i en underbar 60-tals soffgrupp och skriver. (Ni ska få se!) Bra var också att jag fick spendera helgen med mina favoritkillar i världen: Daniel och min lillebror Mattias.
I mormor och morfars "finrum" innan det var tömt.

Kommentarer
Postat av: za

Svar: thanks. självskissade, mina små raringar!

2011-08-21 @ 23:39:27
URL: http://zaendra.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

förstår att det är mkt jobb! men så mkt roligt ni måste hitta också :D

2011-08-22 @ 09:05:35
URL: http://emmasays.se
Postat av: Charlotta

za: Varsågod! Vad duktig du är:)



Emma: Ja, det förstås :) Massor med kuliga grejer och pryttlar. Har bara lite problem med att komma på hur jag ska få plats med allt..eh...

2011-08-22 @ 12:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0