Pepp och Depp

Förlåt för frånvaron. Har det lite jobbigt nu. Vill inte gå in på vad som händer eftersom det inte är min sak att berätta om. (Inget med förhållande och företag) Glad dock att jag har världens bästa skyddsnät kring mej bestående av fantastiskt fästman, underbar familj och enastående vänner plus ett antal lurviga saker som placerar sej på min mage och spinner då det är jobbigt. Det var deppet.

Nu till peppen: Imorgon kommer min lillebror Mattias och hälsar på oss över helgen! Ska bli himla mysigt eftersom han inte är här så ofta. Faller sej oftast så att vi ses hemma hos mamma istället. Vi ska på sci-fi-mässa! Okej, det här med mässan är kanske inte min högsta önskan, idé och val men det kan nog bli kul. Men annars följer jag mest med för att de två mest älskade männen i mitt liv inte ska dö nörd-döden samt att överse att varken jag, mamma eller Matilda får typ stormtrooper-hjälm i julklapp. (Fast mamma var helt ärligt lite sugen på en alldeles egen lightsaber) Fick lov att googla den där sabern f.ö. Har hela tiden trott att det hette light sable!
Årets julklapp?

Kommentarer
Postat av: fifi

Hoppas du får kul på mässan och att den får dig att glömma det jobbiga för en stund!



kram

2011-12-01 @ 22:29:55
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Bella

själv skulle jag inte tacka nej till vare sig det ena eller det andra, hut tufft som helst ju :D

2011-12-17 @ 20:56:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0