Helgen (och ett inköp som visar på viss ålderdom)

Helgen, den har mest sett ut lite så här: Mys i soffan med tända ljus. Lite biobesök, Jägarna 2. Gillade den faktiskt trots att jag är både vegetarian och vapenmotståndare. Som en bra kriminalfilm liksom och det är väl iof just vad det är. Lite restaurangbesök hann vi med också, fästmannen och jag.


Och så ska ni få höra: Idag...har... jag..eh...köpt... gångstavar..och REFLEXVÄST! Herre jösses, jag börjar bli gammal! Bara att jag använder uttrycket "herre jösses" tyder väl också en del på det... Men alltså.. Jag tänkte så här: Jag går ju varje morgon, i alla fall på vardagarna och då tänkte jag att jag alltid kan försöka maximera den träningen. Och så är det nog bra för mina kassa axlar. SÅDESÅ. Så jag tänker traska stolt med mina pensio-stavar! (Reflexvästen är för att ingen ska köra på mej i mörkret när jag går där och är stolt.)

Kommentarer
Postat av: fifi

Haha, grattis till tantpoängen! Själv planerar jag att köpa broddar till vintern...

2011-10-31 @ 08:29:58
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi: Tack! :) Hoho..broddar! Fast när man tänker på det verkar det sjukt praktiskt. Mycket tuffare ån sönderslagen svanskota :)

2011-10-31 @ 12:24:35
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Haha jag gillar jägarna, den första. trots att jag också är det ;) men jag har inte testat att se jägarna 2 ännu, får ta och göra det snart!

2011-11-01 @ 14:18:58
URL: http://emmasays.se
Postat av: Charlotta

Emma: Kommer knappt ihåg den första men ska nog se till att se om. Ja, kolla tvåan:) Den är spännande som kriminalare. Sånt gillar jag! :)

2011-11-05 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0