Inte så tuff & ett litet tips!

Idag är jag inte så himla tuff precis. Har varit hos tandläkaren och satt två skruvar i överkäken där jag sen ska få nya tänder. Tror jag berättat om mina sköra tänder förr va, som bara faller isär som gips? Jag brukar inte vara värst rädd för tandläkaren men när man vet att någon ska borra i ens käkben så är man inte så kaxig. Älskar verkligen tandsköterskorna och tandläkaren på käkkirurgen. De lugnar, klappar och talar om att jag är duktig som om jag var 4 år och just i såna situationer gör inte sånt något. En tandsköterska fick...eh... hålla mej i handen också. Sa jag att jag är 32 år?

Jo, och så hade jag ett tips också! Om ni gillar DIY så tycker jag absolut att ni ska besöka Vi Pysslar!. En jättebra sida med massor av DIY-tips och dessutom otaliga länkar till andra DIY-sidor. Har letat efter en sån sida länge.

Kommentarer
Postat av: fifi

Jag tycker att man får hålla handen vid sådana tillfällen hur gammal man än är!

2011-10-19 @ 19:55:31
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi: Det var faktiskt jätteskönt att få hålla en hand. Tror man går lite i barndom när man är rädd.:)

2011-10-19 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0