Jag upptäckte twitter...

...och bloggen blev lidande kan man säja. Ibland tror jag att twitter passar min personlighet bättre. Jag är en så otroligt otålig människa att det ibland kan bli mej övermäktigt att orka logga in på blogg.se och formulera ett någotsånär läsbart inlägg. Då är det lättare att bara spy ur sej sina tankar direkt på twitter. Men jag är ombytlig också så ge mej lite twitter-tid så kommer jag att tycka bloggen är superkul igen. Lovar!

Annars har jag ägnat dagen att ta hand om tyg, tvätta, vädra och så där. Och ritat mönster. Imorgon ska jag sy en del. Omgrupperingen visade sej vara ett bra drag. Nu har jag liksom en riktning och lever inte i ett förvisso kreativt men ändå kaos.
Som avslutning visar jag er min gamla, nya hall-lampa. Den låg uppe på vinden hos mormor och morfar och efter lite puts och lite ny el så är den finfin tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag har verkligen inte fattat hur jag ska använda twitter, haha tycker det är skitkrånligt och fattar inte riktigt de jag följer heller om det är de själva som skrivit eller om nån retweetat eller hur det funkar med alla hashtags och @ osv...hehe

2011-10-10 @ 19:42:59
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: fifi

För mig går det där lite i perioder. Nu har jag en bloggperiod, men i våras (tror jag det var) var jag besatt av Twitter och kollade feeden hela tiden och spydde ur mig tweets. Det som är så bra är att bloggandet och twittrandet kompletterar varandra lite!



kram

2011-10-10 @ 19:56:59
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Anna: Haha, nä, men det tog flera år för mej att fatta grejen men sen när jag kom på att det var bra både jobb, allmänhetsbildnings och rolighet-mässigt eftersom man kan följa massor med intressanta människor så föll poletten ned! :) Eh..jag googlade twitter +teckenförklaring.. haha



Fifi: Jo, men så är det ju, att det kompletterar. Måste bara komma ihåg att puffa för bloggen på twitter :)

2011-10-10 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0