Produktiv dag

Idag har jag varit väldigt, väldigt produktiv. Hur det än är med mej så måste jag ha lite tidspress på mej för att prestera som bäst. Nu är det bara några futtiga dagar kvar tills Plagg by Charlotta öppnar och jag syr från morgon (erhm..förmiddag) till sent på kvällen. Inte så att det är jobbigt, eller att jag känner mej stressad. Tidspress triggar mej på ett bra sätt. Inte konstant tidspress, det klarar ju ingen. Men lite press då och då väcker min kreativitet som inget annat.

Ja! Och så ville jag visa er det här tyget. Detta är dock  inte second-hand eller vintage. (Jag måste använda mej av lite andra tyger också för att få en linje i det jag gör.) Jag tycker det är helt underbart. Metallic/pärlemor- fuskskinn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0