Vintage/secondhand-avdelning på Plagg by Charlotta?

Häromdagen när jag var ute och letade plagg att göra om till webbutiken så hittade jag också en hel del som inte behövde göras om, som var vackert alldeles som det var och vissa plagg som bara behövde små, små ändringar för att bli gångbara igen. Började då tänka på om det var på sin plats med en liten vintageavdelning på Plagg by Charlotta? Samtidigt vet jag att second hand på nätet är svårt. För mej är second hand = fynd, helst nästan gratis.

Det jag undrar är, finns det folk som är villiga att betala lite mer för sånt som någon redan ha handplockat, fixat fräschat upp och kort sagt, gett lite kärlek?

Själv skulle jag tycka att det skulle vara väldigt roligt men är osäker ändå. Kan tillägga att jag är grym på att hitta fina saker secondhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0