De där skorna

Först o främst: Blogg.se verkar inte må riktigtbra, därav massinläggen om Instagram här under. Och nu vet jag inte hur jag ska få bort dem heller.

Och så till anledningen till detta inlägget. Brukar inte vara någon som följer kändisar o intresserar mej för deras stil speciellt mycket men ända sedan jag såg Kate Boshworth i Isabel Marants dicker-boots har jag liksom haft en vision. Men är ju som ni kanske vet vego och köper ogärna nya skor i skinn o mocka, därför har det inte funnits några bra kopior för mej att köpa och då har jag ändå dammsugit nätet både en och två gånger. Men så hittade jag de här på Deischmann lite otippat. Älskarom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0