Fredag o tandläkare. Gott o ont.

Startade denna dag med att vakna upp med sjuk migrän. När jag var yngre, typ tonåring hade jag migrän jätteofta, riktigt mördarmigrän med spyor och allt men nu händer det några gånger om året bara och inte riktigt lika kraftigt. Hade oturligt nog en tandläkartid som jag ogärna ville missa tidigt på morgonen men tog en värktablett och powersov en halvtimme, sen var det nästan borta. Nu känner jag mej bara lite groggy, nästan bakfull. Tandläkaren gjorde sitt och sen gick jag hem, däckade på soffan och vaknade ungefär nu. Behövligt.
Vet ni förresten vad en migränmänniska som jag stör sej på? När folk exempelvis bloggar, twittrar, eller facebookar: "Åh, jag har sån migrän". Alltså, har man riktig migrän så vill man inte vara i närheten av en dator än mindre blogga, man kan ju nästan inte stå upprätt ens?
Det var det onda.


Det goda: Det är fredag och solen skiner. Bara en sån sak.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha jag håller med dig där! När jag har migrän har jag inte en tanke på att ens starta datorn!

2012-03-23 @ 16:10:35
URL: http://andrealarsson.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Andrea: Eller hur! Allt som avger minsta lilla ljus..Aaaaj!

2012-03-23 @ 16:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0