Grattis älskade lilla skitunge!

För exakt 25 år sedan vaknade en liten sjuårig tjej upp i Dalarna, Siljansnäs av att mormor väckte henne. Mamma och Pappa var borta. Mormor berättade varför: Du har fått en lillebror! Senare ringde pappa och hon fick lyssna på bebisens små pip i luren. Jättekonstigt. Hans första dagar förflöt utan henne i sitt liv eftersom hon haft röda hund och inte fick träffa små bebisar men när hon äntligen fick se det lilla rynkiga knytet för första gången har hon älskat honom gränslöst mycket, skulle göra vad som helst för honom, skydda honom med sitt liv.


Och idag fyller han 25 år den lilla bebisen som kom att heta Mattias!! Svindlande.


Är så fruktansvärt tacksam över att jag har honom, någon som älskar mej oavsett, någon som alltid har min rygg och vice verca. Att han dessutom blev en smart, begåvad, fruktansvärt rolig gosse gör ju inget.
Vi har liksom alltid varit nära även fast det är en del år emellan oss, händer något i mitt liv, bra eller dåligt, är han en av de första jag vill berätta det för. Kan hända att jag var mer mammig och beskyddande när han var yngre och att vi är mer jämnlika nu. Eller..eh.. jag är fortfarande rätt överbeskyddande..*host* Jobbar på det..


Idag åker jag och hänger med honom och hans underbara flickvän Matilda och det ska bli så himla mysigt.
Och en bildkavalkad ska man såklart ha när man fyller år!
'

Kommentarer
Postat av: Anna

Massa hjärtan till båda er!!!! Pussar å kramar, vad fina ni är :-)

2012-03-02 @ 10:38:51
URL: http://www.annanygard.se
Postat av: Kusin Peppla

Å så fina kusiner jag har! Kärlek, kärlek, kärlek!

2012-03-02 @ 20:25:34
Postat av: Charlotta

Anna och Kusin: Fina ni är!!

2012-03-05 @ 15:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0