Det närmar sej..

Öppningen av webshopen närmar sej med stormsteg. Det är mindre än en månad kvar nu. Igår frågade min vän mej om jag känner mej nervös? Nej, faktiskt inte. Inte så värst. Mest fylld av pirrig förväntan. Men jag tror på det jag gör. Tror att det kommer att bli bra. Skulle vilja blogga mer om själva skapandet bara men vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det. Vill ni se mer av det och vad i såna fall? Skisser, konstruktion, inspiration?



För nytillkomna läsare kanske jag ska berätta om vad jag gör: Plagg by Charlotta är mitt eget klädmärke. Idén är att skapa trendiga, unika kläder av 2hand och vintagetyger. Kläderna kommer till en början att finnas i storlekarna 36-42.
Mer om mej och Plagg by Charlotta kan du läsa här!


Nu i helgen åker jag till Gävle för att fortsätta rensningen av min mormor och morfars gamla hus. Vi är ju fantastiskt optimistiska som trodde att vi skulle klara ett 8 rums hus med 100 kvadrat i biarea plus ett uthus på en helg. Ska försöka slänga upp lite tidsinställda inlägg dock!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

vill se mer av allt :D

2011-08-19 @ 13:35:28
URL: http://emmasays.se
Postat av: fifi

Gillar din stil, kul med outfitbilder!

Jag säger som Emma: mer av allt!



Och vad snäll du är! När jag klippte mig riktigt kort förra året ville jag ha Mia Farrowfrisyr, men jag tyckte inte att det blev alls som jag hade tänkt mig och ångrade så att jag hade klippt av mig håret…



Hoppas det går bra med rensningen!



kram

2011-08-19 @ 16:12:05
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Emma: Okej rå :)



Fifi: Tack snälla. Tänkte att det skulle bli fler outfitbilder i den här än i den förra. Gillar ju såna!



Tyckte du var jättevacker i den frisyren. Men du är minst lika söt nu såklart :)

2011-08-21 @ 22:00:44
Postat av: pennyworth aka emma

som de andra har sagt är det intressant att se mer av allt. Framför allt bilder! Skisser är kul och kanske bra om du vill ha feedback? bilder på lite olika modeller me dina kläder och vilka material du använder e skoj me=)

2011-08-22 @ 19:14:02
Postat av: Charlotta

Emma: Jag ska försöka få med mer sånt i bloggen:)

2011-08-23 @ 11:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0