Hon jag hänger med!

Får jag presentera min skräddarbyst! Det är den kvinnan jag umgås överlägset mest med om dagarna. Hon är bra att drapera på, testa idéer på och helt enkelt testa så att saker inte sitter helt galet. Men hon är väldigt smal så ibland får jag stoppa upp henne med kuddar.
Hon är rätt tystlåten, blir lätt så utan huvud antar jag, men jag gillar henne ändå!
Så mycket att jag försöker pussa...men det är ju det där med huvudet....
(Jag veeet att det här är en rätt usel gif-animation men jag har precis lärt mej göra såna i photoshop...ok!)

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

hihi jag älskar mina skräddarbyst. Jag har två så de kan umgås med varandra också ;)

2011-08-18 @ 09:31:17
URL: http://emmasays.se
Postat av: Charlotta

Emma: Gud så bra! :)

2011-08-18 @ 14:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0