Jätte, jätte, Jättekonstig! dygnsrytm

Nu när Daniel har haft semester så har jag också gått in i semestermode. Semestermode innebär att konstiga grejer händer med dygnsrytmen. Vi blir lite som barn som är ensamma hemma båda två. Man kan vara vaken hela natten för att somna i gryningen i soffan - för att man kan. Jag har för övrigt sovit i soffan mer än en gång under de här semesterveckorna. Inte för att jag blivit förvisad dit på något sätt men för att Daniel oftast är uppe längre än mej och jag tycker att det är så tråkigt att gå och lägga mej ensam i sovrummet. Då somnar jag hellre till hans trygga datorknapprande. I morse vaknade jag i en ytterst konstig ställning (i soffan) skavfötters med Daniel som också hade bestämt sej för att  ta en lur. Detta var före fem. Då drack jag lite kaffe, tittade på någon engelsk dokumentär och somnade om för att vakna igen för en halvtimme sen. Eller ja, hurt-sötis a.k.a ansvarsfulla människa som har struktur på sitt liv väckte mej med ett sms en stund efter 8. Fast sen somnade jag om igen så det gjorde inget.

Hm.. när jag skriver det här så inser jag att jag kanske borde utmana mej själv mer om det mest crazy jag gjort under hela sommaren är att somna i soffan..haha  Fast så är det faktiskt inte! Jag har gjort mer crazy saker.. Som att starta eget till exempel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0