Konstiga grejer man behöver

Jag skulle faktiskt behöva en sån här docka för att ta produktbilder på. Visserligen har jag min skräddarbyst men hon har ju inga ben och kan därför inte bära byxor och shorts. Jag drar mej dock med tanke på att jag ibland redan hoppar högt och tror att det är en främling i rummet när jag ser skräddarbysten i ögonvrån. Det optimala vore ju att ha en riktig människa att ta produktbilder på. En människa som går hem sen. Det gör ju inte den här. Den står i stället i ett hörn och skrämmer skiten ur en. Inte utan att jag har börjat kasta lystna blickar på Daniel, eller lystna blickar har jag ju kastat på honom i 10 års tid men inte i det här syftet. Fast äsch, nä, hans håriga mansben gör sej nog inget vidare i mina kreationer ;)

Kommentarer
Postat av: fifi

" Inte utan att jag har börjat kasta lystna blickar på Daniel, eller lystna blickar har jag ju kastat på honom i 10 års tid men inte i det här syftet." Haha, vad jag skrattade när jag läste den meningen, du är så rolig!



För flera år sen var jag besatt av ett spel på internet som hette Jewel quest om jag inte minns fel. Mina jobbarkompisar var också besatta och vi slogs nästan om den enda datorn på jobbet… Om du skaffar Wordfeud heter jag FifiYay där.

2011-08-30 @ 10:53:03
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Agneta

Du vet att jag ställer upp om det krisar. Och jag lovar att jag skulle gå hem sen ;). Men jag tror att Ds ben skulle göra sig bra i dina kreationer!

2011-08-30 @ 13:57:19
URL: http://atomflickan.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi: Haha, tack! Ja, varför blir man så där besatt för? Jag blir som en knarkare och så tar sej spelen in i drömmarna ibland. Knäppt :)



Agneta: Tack snälla! Det är möjligt att du får göra det:) Lovar du att du går hem? Lovar du att du inte kommer att smyga omkring och skrämmas? Jag tvivlar lite ;-) Närå, att ha dej omkringsmygande hemma skulle bara vara mysigt :) Angående Daniel - Jag är fortfarande tveksam... ;-)

2011-08-30 @ 14:46:14
Postat av: Tessi

Behöver du en modell som är någon modell större än Agneta så finns jag också i närheten, ju! :-)



Längtar efter att få se dina kreationer i webshopen!



Kram

2011-08-31 @ 12:17:32
Postat av: Charlotta

Tessi: Vad bra! Det ska jag komma ihåg :) Tack fina du!

2011-08-31 @ 14:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0