Mitt komplicerade förhållande till hattar

Jag tycker att det är så himla fint med hatt! Ser så himla coolt ut. Kolla här, här och här! Jättefint ju. Och själv äger jag ett antal huvudbonader. Det är knepigt med hatt bara. Känner mej på något sätt lite utklädd fast jag kollat i spegeln innan och tyckt att det ser bra ut. Sen vill man kanske ta av sej hatten på grund av just den känslan. Men då är det ju håret som blivit alldeles platt! Fattar ni vilka våndor jag lever med? ;-) Men jag kan ändå inte låta bli att köpa hattar och jo, jag bär dom ibland. Just nu tror jag att jag inte kommer att kunna låta bli att köpa den nedan. (Från Lindex.) Men det kanske är en vanesak? Om jag attack-bär hatt ett tag kanske det känns bekvämt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0