Modebloggsknark

Jag skrev tidigare att jag "knarkar" modebloggar. I och för sej läser jag andra bloggar frekvent också men jag tänkte koncentrera mej på just modebloggar just nu. Eller, alla dessa är inte renodlade modebloggar, vissa skriver fantastiska texter också. Jag tänkte i alla fall lista mina favoritdroger just nu (utan inbördes ordning).

Vi börjar med:


colorelle.se
Colorelle drivs av Ulrika som har en fantastisk stil. Trendigt men eget. Second hand blandat med nytt. Fina exempel på det här, här och här!


Nästa får bli:


emmasays.se
Emma says style, love and rock and roll drivs av Emma (duh..:)) Hon har en egen, rolig, tuff, lekfull stil och en massa tuffa tatueringar. Pryder gärna fingrarna med massor av ringar. Hennes stil har fått mej att börja fingra nyfiket på Daniels gamla helfingerringar. Exempel på sånt jag gillar med Emma här, här och här! Den sista länken kunde jag liksom inte låta bli. Ni fattar varför när ni klickar :-)


Och sen:


According to Annika
Annika är så vacker att man får dra lite efter andan. Bloggen drivs av Annika (duh igen) Marklund. Förutom att hon är skitsnygg, klär sej fantastiskt och har en fäbless för katter så skriver hon underbara texter och är en hejare på att fota. Exempel på varför jag finner den här bloggen så inspirerande här, här och här!


Och avslutar med:

:
Amanda Brohman
Amanda Brohmans blogg hittade jag alldeles nyss. Proppad med otroligt inspirerande och vackra bilder. Exempel på det här, här och här!




Har du någon modeblogg på lager som jag borde läsa? Tipsa mej!

Kommentarer
Postat av: Nattis

Tack så mycket! :)



2011-08-16 @ 21:44:17
URL: http://mycurls.blogg.se/
Postat av: DAISY

Åh tackar för tipsen! ska checka :)

2011-08-16 @ 23:35:41
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

men fining. Du gör mig alldeles generad och glad :D

2011-08-17 @ 17:53:28
URL: http://emmasays.se
Postat av: Charlotta

Nattis: Varsågod!

Daisy: Gör det! :)

Emma: Vad glad jag blir att du blir glad! :)

2011-08-17 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0