Att ge det tid

Jag förstår att ni är några som undrar vad som händer med PLAGG BY CHARLOTTA. Först startas en webshop och så... ingenting? Men jag kan tala om att Plagg by Charlotta lever och frodas och mår utmärkt MEN att jag låter det ta tid. Kan ibland tänka att jag var lite snabb med att starta upp shoppen. Jag trodde att jag liksom hade allt klart i huvudet men det var många idéer och tankar som inte fick bli färdigtänkta. Mycket för att jag är en impulsiv människa som vill att saker ska ske nu, nu, NU! Fast en å andra sidan tycker jag att det är väldigt skönt att ha den, shoppen alltså, för att den är en stadig grund och plattform att arbeta runt. Men nu får det ta lite tid. Just för att jag vill att det ska bli BRA.  För att jag vill tänka klart, konstruera klart. Jag är precis i början av det här, något jag tänkt leva med länge men ibland känner jag mej stressad av att det gått några månader. Men i det stora hela är ju några månader ingenting. Men som sagt Plagg by Charlotta lever med mej 24/7 och utvecklas!  Tänkte att det var bäst att säja det så att ni vet, ni som undrat!

När nyheterna kommer får ni så klart reda på det här i bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Fifi

Jag tycker det är kul att du startade upp ändå, det är ju en bra utgångspunkt! Dessutom är jag så otålig av mig att jag hade gjort likadant.

2011-11-22 @ 22:19:39
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0