Lite synd om mej...faktiskt

Ligger i soffan och tycker lite synd om mej själv. Var så himla nöjd igår över att mitt ansikte inte svullnade upp efter tandläkarbesöket, som de sa att det kunde göra. Men *taataraaa*, när jag vaknade idag såg min kind inte riktigt ut som den brukar. Eller rättare sagt, jag ser lite ut som en sån där lustig mask med stora, runda kinder, ni vet?! (Fast bara på ena halvan av ansiktet då.). Nu har jag i alla fall tröstat mej med weinerbröd och kaffe. Höstmys skulle jag ha sagt om jag var en äkta bloggare.. Fast det var ju lite höstmysigt, det var det men jag kan inte säja att jag tänkte på ordet höstmys under hela fikastunden. Har jag sumpat två wienerbröd då? (Men JA, jag åt båda!)


Jorå, annars då? Såg att de tagit fast och tydligen också dödat Gadaffi (Kaddafi, Ghadaffi?!) idag. Jag har egentligen bara en kommentar: Varför väljer alla gamla diktatorer att gömma sej i HÅL? Man tycker ju att de borde ha lärt sej av tidigare kollegor att just hål tenderar att vara ett dumt gömställe. Kanske dax att satsa på något annat?

Kommentarer
Postat av: fifi

Jag tycker också synd om dig!



kram

2011-10-20 @ 18:09:03
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi Gulle! Kram!

2011-10-20 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0