DIY

Eftersom jag älskar diy (do it yourself) har jag skapat en ny kategori som heter just diy. Detta firar jag genom att visa er två diy-projekt. Först det här från min gamla blogg: Hur du gör kakfat av gamla tallrikar, koppar, glas, tekannor och massor med annat:
/Texten är otydlig- jag vet. Men ni fattar nog idén. Klistra ihop glas, koppar, tallrikar helt enkelt :)


Och så det här helt fantastiska tipset på hur man gör egna LED sko-clips. Ska helt klart prova bara jag fattar alla plus och minuskopplingar ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

va roligt:D

2011-09-02 @ 11:50:02
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: fifi

Jättekul kategori, särskilt som jag vill komma igång och pyssla lite mer.



I början tyckte jag att Elly var lik mig på nära håll och Niklas på lite avstånd, men sedan har hon bara blivit mer och mer lik Niklas!



kram

2011-09-03 @ 08:30:19
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Linda: Visst är det :)



Fifi: Kul att du gillar! Det är knepigt det där med utseende. När jag var liten så var jag en exakt, nästan creepy kopia av mormor som barn´sen har jag gått från det till att inte vara lik någon till att vara lik mamma. Måste vara häftigt det där, att se sej själv i sitt barns ansikte.

2011-09-03 @ 09:58:17
Postat av: pennyworth aka emmapennyworth

fyndigt me led skor! lite som robinhoods förlovningsring i disneys film=) fast det var ju en lysfluga eller vad de heter=)

2011-09-03 @ 14:09:54
Postat av: emma aka pennyworth

åh vad fint! nästan som räv robinhood när ahn förlovar sig med marion hodeladi hoppsan vilken dag=) (faset det var ju lysflugor, men fint endå=)

2011-09-03 @ 14:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0