Hej Torsdag

Har varit vaken sen sju men ligger fortfarande kvar i sängen. Därmed inte sagt att jag inte är effektiv. Älskar mina mornar, får verkligen en massa gjort. Jag går upp och kokar mitt morgonkaffe och tar med mej det och datorn tillbaka till sängen. Sen ligger jag och jobbar/bloggar/kollar nyheter och sånt ett bra tag. Blev förresten uppmärksammad på att mina inlägg inte syns som hela på rss-läsare så nu har jag fixat det.
Idag är det annars tänkt att jag ska organisera lite och få lite ordning här hemma samt sy en del. Det drar verkligen ihop sej för butiksöppningen nu. Från början hade jag ju tänkt att jag skulle blogga massor om arbetets gång och så men dels har jag inte haft någon vettig kamera, vilket jag har nu! Och dels är jag så fokuserad när jag jobbar att jag glömmer att dokumentera. Ska försöka få till det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0