Lite på halvfart

Idag är jag inte riktigt så energisk heller. Tandläkarbesöket på förmiddagen tog lite musten ur mej. Bedövad från haka till underläpp gick jag därifrån, hem och lade mej i soffan. Sen har jag inte rört mej så himla mycket mer idag. Mår lite illa och känner mej frusen och trött. Fast det kanske kan vara så om man haft en infekterad tand (vad läskigt det lät) som någon grävt i? Mina tänder är, hur ska vi säja... Om man tänker sej att vanliga tänder är av granit så är mina typ..av.. gipsskiva. Genetiskt från födseln. Tack för det...verkligen! Igår bet jag i en nöt och förstörde tidigare nämnda tand. Tur i oturen att jag redan hade en tid idag då. Men som sagt, jag känner mej lite sjuk nästan.


Kommentarer
Postat av: fifi

Stackare! Jag tänkte just föreslå att du skulle trösta dig med lite godis, men det kanske inte är det bästa…



kram!

2011-09-27 @ 19:57:40
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi: Det var en god tanke i alla fall :) Jag åt faktiskt lite popcorn :)

2011-09-28 @ 14:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0