Matcha Plagg by Charlotta!

Jag och Daniel har en luuuugn lördag idag. Sov jättelänge och vilade dessutom en stund mitt på dagen. Skönt att ha helt kravlösa dagar ibland! Jag har grejat ihop ett litet kollage på förslag hur man kan matcha en Plagg by Charlotta-kjol för dag och natt. Jag suger på att göra kollage i photoshop men ni fattar idén! Gillar tanken på att bära glammigare plagg till vardags men klä ned dem med grova tröjor och skor. Till fest skulle jag matcha denna kjol rätt enkelt och låta den tala för sej själv. Knalliga skor är dock kul.
Dag: Stickad tröja från HM, grova strumpbyxor från HM och Kängor med platå och klack från Nelly.
Kväll: Grå enkel topp från Gina Tricot, Stel armring från Nelly och knalliga skor från Nelly.
Kjol från Plagg by Charlotta så klart!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jättefint!

2011-09-19 @ 14:00:27
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Hanna: Kul att du tycker det! :)

2011-09-20 @ 17:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0