Om Webshoppen!

Imorgon är det då dax att slå upp portarna för Plagg by Charlotta. Kl 19 hade jag tänkt att det skulle ske om allt går som jag vill!
Tänkte att jag skulle berätta lite om min tanke med webshoppen: Jag vill att Plagg by Charlotta ska vara "levande", att innehållet ska förnyas och bytas ut kontinuerligt. Det är det fina med att det är jag som tillverkar kläderna. Det gör jag ju varje dag. Eftersom jag får nya idéer och ny inspiration utvecklas ju det som säljs tillsammans med mej. Jag vill att Plagg by Charlotta ska vara en butik man dagligen tittar in i för att se om det har kommit  in något nytt.

Till en början kommer inte shoppen vara proppfylld. Min första tanke var att slänga upp massor direkt i början men kom på att jag vill känna av läget lite först med några få plagg. Sen är så klart  min tanke att Plagg by Charlotta ska vara en välfylld webbutik!
Inte tomt så länge till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0