Trött

Alltså, den här helgen har verkligen gått i trötthetens tecken. Fattar inte vad det är med mej. Är bara så utmattad hela tiden. Blir svårt att blogga då också. Jag loggar in på blogg.se, stirrar lite på den tomma inläggsrutan och loggar ut. Knepigt. Tog mej just en timmes lur på soffan. Skönt. Känner mej lite piggare. I och för sej, det var fullmåne här om dagen. Jag är så himla känslig för sånt. Dessutom suger väl den nära förestående butiksöppningen lite musten ur mej. Det ska så klart bli jättekul men samtidigt är det ju rätt mycket prestationsångest inblandat: Kommer någon att tycka om det jag gör? Kommer det att gå bra? Såna saker.

Kommentarer
Postat av: Fifi

Om du känner dig utmattad betyder det nog att du ska vila!

Förstår att du är nervös, men det kommer att gå så bra! Jag är så nyfiken!



Jag vet inte vilken bild på Elly du menar, men jag kan lova att det blir många skratt med henne i huset!

2011-09-11 @ 21:05:30
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi: Grejen är bara att jag inte har tid att vila. Men nu känns det bättre:) Tack fina du!

Haha, det var en jättegullig bild i alla fall, där hon lipade och liksom skelade lite med ögonen:) Förstår att hon är en riktig liten glädjespridare :)

2011-09-13 @ 08:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0