Otack

När man kommit igång med träning och oförtrutet hållit på i två veckor med lite vila på helgen, då kommer den alltid: Sjukdomskänslan. Jag har lärt mej nu att det lätt blir så om man..ehrm..inte varit så aktiv innan man började träna. Och när man går ut för hårt. Stackars kroppen får liksom en chock.

Kan ändå inte låta bli att känna mej lite sur. Jag vill ha belöning för min träning på en gång. Räcker att jag kört en gång - Sen väntar jag mej den där piggheten som alla talar om. Och att gå ut lite försiktigt? Inte en chans! Jag är en för otålig person för det.
Så nu ligger jag här i soffan med muskelvärk och feberkänsla. Men jag ska vänta ut det!!

Kommentarer
Postat av: fifi

Så är det för mig med! Jag kommer igång, känner mig råpepp och blir förkyld. Nu har jag inte ens orkat börja träna igen...

2012-04-16 @ 21:18:39
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi: Visst är det frustrerande! Men sjukdomskänslan gick snabbt över den här gången så nu är jag på gång igen.

2012-04-17 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0