Morrn!

Uh, vilken dålig sömn inatt! Vaknade vid halv tre och har inte kunnat somna om. Nu ger jag i alla fall upp omsomningsförsöken och går upp och äter frukost.

Har någon sån här natt utan sömn någon gång ibland. Oftast är det vid fullmåne men det är det tysligen inte för än 31:a. Däremot var det något som hette första kvarten? nu. Vad det är har jag ingen aning om? Månfenomen i alla fall.

Idag hade jag tänkt att jobba diciplinerat. Problemet är bara att någon som är ledig idag ligger och sover lika diciplinerat i mitt arbetsrum som alltså också är sovrum. Lite compact living men funkar bra än så länge. Drömmen är dock att ha en atelje, helst inte hemma, eftersom man rätt ofta finner sej dammsugande, läggande i en tvätt eller diskande när man egentligen borde jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0