Den här stunden

Jag vaknar allt som oftast rätt tidigt på morgonen (vilket inte hindrar att jag därefter somnar om). Men i alla fall: Jag älskar de här tidiga morgontimmarna när hela dagen är som ett blankt papper. När jag vaknar brukar jag smyga upp och sätta på kaffe som jag tar tillbaka med till sängen, ge katterna, som stirrar på mej med teftatsögon, mat. Sen kollar jag internött, försäkrar mej om att inte världen gått under under natten. När jag ligger här i sängen får jag ofta liksom ett stillsamt lyckorus. Ett lyckorus över mitt liv. Över att jag får göra det jag vill, över att jag har den bästa partner någon kan ha (som idag för övrigt är ledig och ligger brevid och sover. Win!), den bästa familjen. Att jag någonstans börjar känna mej lugn efter allt som varit. Härlig känsla.
Idag ska vi ta en sväng in till stan och gå på födelsedagspresentjakt åt min lillebror som fyller 25 (gulp). JAG var ju nyss 25!! Fattar inte när detta hände!?

Kommentarer
Postat av: Fifi

Åh, att dricka kaffe i lugn och ro i sängen låter som värsta lyxen för mig!

2012-03-01 @ 21:14:20
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Fifi: Lovar att göra det med vördnad och tänka på dej nästa gång!:)

2012-03-02 @ 09:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0