Färger och sånt.

Fortsätter med min bloggombyggnation. Konstaterar att färger på dator är svårt. På min dator är färgerna på menyn lätt dimmiga, ljusa, skira. Bad nöjd Daniel kolla på sin igår. Han sa ungefär: Ehum... host.. När jag tittade på hans dator drog färgerna mer åt stark grisskär samt spygrön.. Fail. Fortsätter att exprimentera så får vi se hur det blir!
(Väldans nöjd dock, över att ha fått till en dropdown meny!!! Var ju inte ens så svårt som jag trodde). Eller förresten! Det var skitsvårt. Jag är ett GENI!!!!
Update: Hoppas förresten att länken till webshopen är tydligare nu? Tyckte jag hade en tydlig länk förut men det var många som inte hittade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0